Followers

Search This Blog

BUNGA TELUR dari kain felt

SALAM SEMUA....

Minggu ni sibuk nak menyiapkan kuntuman bunga dari kain felt tuk nak buat bunga telur khas buat adik aku yang nak kawin tahun ni....Ini adalah rekaan terbaru dari aku dan sangat-sangat menarik untuk membuatnya.

Emmm bunga telur kain felt!!! kenapa aku buat guna kain felt aaa???
Sebelum aku decide nak buat bunga telur dari kain felt, aku dah serch banyak kali kat tenet ni pasal bunga telur dan design terkini....tapi yang aku jumpa adala bunga telur stokin, bunga telur dip dan yg biasa2 punye.
Jenuh jugak aku mencari kerja kawin kat ternet ni dan banyak bunga telur yang aku tak bekenan dan tak pandai nak membuatnya serta bahan2 nak membuatnya sukar aku nak dapat kat Riyad, Saudi....

Tetiba aku dapat idea buat dari KAIN FELT...aku nak cipta sesuatu yg lain dan nak buat hasil dari kerja tangan aku sendiri dan terhasilaa bunga dari kain felt. Sebabnya seni kerja tangan aku semua dari kain felt, jadi aku terfikir apa benda yg boleh dibuat dari kain felt. Inilaa hasilnya selepas beberapa kali aku menukar rupa dan bentuk bunga dan aku sangat-sangat berpuas hati!!! 




pink dan purple....

kuntuman bunga yg dicantum .....cantek tak!!!

No comments:

Post a Comment